Beoordelingen van Thai Kitchen 2 Go Vlaardingen

Recente recensies van Thai Kitchen 2 Go Vlaardingen

5 sterren na 104 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer perfect! Voor het eerst de Pad thai besteld, en deze waar meer dan lekker...en ik heb al aardig wat Pad thai gegeten :) Ook de bezorging vind ik meer dan goed, ik had voor 18.00 uur gereserveerd, rond kwart voor 6 werd ik gebeld met de mededeling dat het ietsje later werd, geen probleem. En om kwart over 6 werd mijn bestelling geleverd. Ga zo door, dan blijf ik zeker bestellen bij jullie!

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was sneller dan aangegeven, de soepjes waren heerlijk. Ook de verschillende loempia’s en hapjes waren goed van smaak.

, 20-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze keer de gebakken rijst erbij besteld maar dat was een tegenvallertje. Weinig smaak en dat hebben we bij andere Thaise restaurants wel anders meegemaakt. Verder was alles wel weer gewoon erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ditmaal met wat familie besteld die ook gek zijn op de Thaise keuken. We hebben er alle 4 heerlijk van gegeten en zullen dit in de toekomst misschien nog wel een keer doen. Wijzelf zijn inmiddels volledig vaste klant geworden. Vooral zo door blijven gaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superservice, ondanks de afsluiting van de A20 toch een manier gevonden om te bezorgen, top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat ben ik blij met de mogelijkheid om Thais eten te bestellen hier in Hoogvliet. Ik ben een super fan van dit eten, en haalde dit de afgelopen jaren in Rotterdam, dus altijd een stuk rijden. Nu met deze keuze kan ik bestellen wanneer ik wil :) Het eten is heerlijk, werkelijk niets op aan te merken, oooo ja, een beetje meer sap bij de Neua pad kapraow zou het nog beter maken :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het weer heerlijk!

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De saté was haast koud en de satésaus heel dun ben ik niet gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk. Lekker pittig en goed op temperatuur.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets teveel vissaus deze keer in de pad kaprau. Voor de rest erg lekker

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Op tijd bezorgd, al werden we van te voren gebeld omdat ze het idee hadden dat ze niet op tijd zouden kunnen leveren. Super geregeld!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Blij te lezen dat er op tijd gebeld is. Het is inderdaad zo dat we niet altijd binnen het uur kunnen leveren, de reden is simpel: als het zo'n avond is dat iedereen op hetzelfde moment gaat bestellen dan kunnen we dat onmogelijk op tijd maken en wegrijden - ondanks aanschaf van extra vervoer en bezorgers- maar we doen er altijd alles aan om het binnen het uur warm bij de klant te krijgen.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer de Pad thai genomen, hoewel de kwaliteit erg goed was en het goed te eten was is het niet echt iets voor mij. Dit is echt een kwestie van smaken verschillen. De andere gerechten waren zoals iedere keer weer heel lekker.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt voor de review Herman. De Pad Thai is wel een van de meest favoriete gerechten, maar idd als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een curry dan zit daar net iets meer smaaksensatie aan.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Echt een aanrader!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Leuk hoor. We zien het ook terug in de orders dat steeds meer mensen Thai Kitchen Vlaardingen online weten te vinden.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten, helaas een gerecht niet geleverd maar wordt rechtgezet bij de volgende bestelling. Goede service

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Ach.., balen als dat gebeurt. Jammer. We maken het zeker goed bij een volgende order maar; niet vergeten om dit in het opmerkingen veld te noteren al je bestelt., dat is altijd beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

toppers

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Ja toch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Net voldoende dus. Vragen wij ons af waar het beter gekund had.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom erg lekker gegeten en nu zaten de bakjes weer goed vol. Zelfs zonder vermelding bij de opmerkingen. Echter zat er bij de kipsate wat stukjes bij die een beetje vreemd smaakte. Maar altijd 5 sterren is ook niet goed dus zo blijft er ruimte voor verbetering :-)

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Goed om te lezen dat het nu ok was, behalve dan onverklaarbare stukje in de satesaus. Het klinkt alsof de saus niet egaal gemixt was. Jammer, we hebben liever dat mensen 100% tevreden zijn.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Dan genieten wij ook. Leuk dat je toch nog de moeite neemt er een positieve recensie aan te wagen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In één woord: VERRUKKELIJK!! Gelukkig kreeg ik niet alles op, dus kan straks nog een keer er van smullen :)

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Leuk hoor. PS: Als ook dat op is: we maken zo weer nieuw voor je!

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten. Die sate is echt onovertroffen. Een klein dingetje, er zat dit keer niet zoveel in onze bakjes. Normaal zijn ze goed gevuld maar dit keer was het een beetje te weinig. De kwaliteit heeft er niet onder geleden :-)

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hallo Herman, we nemen onze review schrijvers en vaste klanten altijd erg serieus, we gaan jouw opmerking dan ook zeker aan de keuken doorgeven! Voor de zekerheid: schrijf het bij een volgende order ook extra bij de opmerkingen. Het bakje moet vol, niet half vol.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten is altijd heerlijk maar helaas was de groente niet gaar. Dat was een tegenvaller.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:We proberen de groente zo knapperig mogelijk te laten. Voor ieders verbeelding: Als we je bestelling door krijgen dan word de groente in kokend water kort voor gegaard, we beginnen met het samen stellen van jouw gerecht in de wok, als laatste gaat daar de groente in, dan is deze nog niet helemaal doorgegaard, willen we ook niet want de maaltijd heeft nog genoeg hitte en we moeten nog een afstand afleggen. Als het goed is dan heb je met je bord op schoot een keurig knapperig stukje groente.

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt Floor!

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is goed te merken dat er verschillende koks werken want licht pittig was dit keer weer wat pittiger dan de vorige keren. Desondanks gewoon weer 5 sterren want het blijft smullen. De sate is ook een echte aanrader, het is krokant maar toch is het heel makkelijk van het stokje te verwijderen.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Herman, klopt! we hebben wissels mbt vakantie, maar ook 2 nieuwe gezichten.

, 19-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Goed genoeg. Dank!

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de 2e keer dat ik eten heb besteld bij Thai Kitchen 2 Go. Nu had ik de Keng deng kai gegeten en het was ook weer superlekker. De bezorging duurde precies even lang als aangegeven.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:YES!! Vinden wij leuk!

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren besteld en vandaag voor de tweede keer gegeten. Alles was weer eens zoals we het gewend zijn, super lekker en de bezorging was vriendelijk en hoewel de bestelling lang op zich heeft laten wachten was alles gisteren nog heet toen we het uitpakten. Wij kunnen het niet laten om hier steeds weer terug te komen want we genieten er elke keer weer van.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:De meeste klanten bestellen en eten. Als het goed is dan hoor je ze niet, bestellen ze gewoon weer. Wij waarderen het enorm als een klant de moeite neemt om een positieve ervaring achter te laten. Bedankt!

, 28-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het begint eentonig te worden, niet de keuze , maar de kwaliteit. Man man het was weer geweldig, de versheid spat er vanaf.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Leuk hoor, zo'n recensie :^)

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling werd op juiste tijd gebracht. Jammer dat de koeng temura al bijna koud was bij uitpakken. Voor de rest niets op aan te merken

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Gelukkig voor het grootste gedeelte alles naar tevredenheid. Voorgerechten over een bepaalde afstand heet aanleveren..., blijft moeilijk. We vragen ons af of we dat wel moeten blijven doen.

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Met plezier bereid en zorgvuldig bezorgd. Tot de volgende keer!

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger en heerlijk eten. Saté opnieuw geprobeerd maar kan toch niet tippen aan het oude recept van een half jaar terug. Verder super!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Wij worden er heel erg onrustig van als iemand schrijft dat er smaakverschillen zijn. Maar.., we hebben het probleem gevonden. Opgelost.

, 08-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:De 'Pla piauw whan'. Ons visgerecht. Het klinkt als verkoop praat.., maar echt; we eten het zelf ook heel vaak :^)

, 06-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de eerste keer besteld.Keurig op tijd bezorgd en de maaltijd was heerlijk.Beslist voor herhaling vatbaar.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:U had Pad Thai., altijd goed. Zullen we een tip geven? Probeer de volgende keer een 'Kai med Henmapaan' (staat bij kipgerechten).

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was goed warm bezorgd, smaak was heerlijk... Zelfs mijn broer die heel erg kieskeurig is zat heerlijk te genieten van de sate... Voor herhaling vatbaar...

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Wij herkennen ons in je broer Sam :^)

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:De hamvraag voor de schrijver van deze comments is dan altijd; 'wat heb je gegeten'? Ik zie een Pad Thai en een Eend gerecht. Tja., dat zijn wel de hardlopers, als we dat ook nog eens op tijd leveren..., dan is dat gewoon goed gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Pad Thai! Net of je weer in Thailand bent😋!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Wij brengen Thailand naar je toe :)

, 16-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:no comment!

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:niet 100% goed?

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De door ons bestelde hoofdgerechten waren lekker. De soep stelde niet veel voor, hete boullion met stukken paddestoel (die dreven, dus er in zijn gegooid) in ieder geval geen kokossoep

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanwege drukte ,werd het en kwartier later werd er gebeld , maar na een half uur zelf weer gebeld en toen waren ze er binnen 10 minuten.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Dat koken lukt allemaal wel, maar logistiek is en blijft 1 van de moeilijkste dingen bij een bezorgrestaurant. Maar we komen altijd en het is dan ook warm en volgens steeds meer mensen ook smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Tarik bedankt!

, 10-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste meneer, mevrouw, Kan het zijn dat jullie de saté hebben aangepast? Hij smaakte duidelijk anders dan we gewend zijn. De rode curry was wel ouderwets lekker gelukkig :-) In afwachting van jullie reactie wensen we jullie een fijne avond

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Er is contact geweest. Opgelost!

, 08-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top weer!!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Ja heerlijk warm. Geen regen. Top weer ook om te bezorgen.., of bedoelde je dat niet? :^)

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede eten 👌🏻

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Je vorige recensie was een 4ster we zijn blij om te lezen dat je ons nu naar een 5ster hebt gewaardeerd.

, 02-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik val in herhaling maar ja, als het iedere keer zo lekker is dan kan dat niet anders he. We hebben weer 2 dagen met z'n tweeen lekker gegeten.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Met jullie gelukkig steeds meer mensen. Bedankt dat jullie de moeite nemen om, nadat je opnieuw goed gegeten hebt, toch weer een positieve recensie te plaatsen. Graag tot de volgende keer.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal gesproken goede kwaliteit van het eten, dit keer jammer genoeg niet. Kip was niet lekker en de nasi ook niet.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:We hebben iedere keer een nieuwe kip :) Maar nu serieus: als je bij een volgende order belt en aangeeft wat niet naar tevredenheid was dan kunnen we de koks met die informatie confronteren. Maken we het ook goed met je.

, 26-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker. De kip was wat aan de taaie kant. Verder prima!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Goed te lezen dat het gesmaakt heeft. De kip komt van kipfilet, we garen het voor om er zeker van te zijn dat het goed doorgekookt meegaat. Helaas., een neven effect is dat de kip idd. iets taaier wordt. Je hebt gelijk maar we kiezen voor voedsel veiligheid :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeft voor de 1e keer heerlijk gesmaakt en op tijd bezorgd. Prima

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Welcome to the club!

, 21-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was wederom vroeger dan vermeld dus alle lof. Het eten was weer als vanouds lekker.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Als altijd weer leuk om voor zulke klanten te mogen koken.

, 17-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Top service

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:En klanten :)

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Eerste keer besteld. Weinig Thaise smaakbeleving. Smaakte niet vers, ik vermoed kliekjes van de dag ervoor te hebben gegeten, en dat voor Eur26. Was dus ook de laatste keer.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Elke dag vers ! Punt

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben met negen personen kunnen eten van vijf gerechten. Alles smaakte goed. Het zoetzure gerecht bleek toch ook pittig te zijn. Maar goed, we begrepen dat er Thaise koks in de keuken staan en als zij iets mild vinden, vinden wij het meestal al pittig :-) neemt niet weg dat alles goed smaakte. De vrolijke bezorger was zelfs een half uur eerder dan verwacht. Top, wij zullen vaker bestellen!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Monica, wat een mooie recensie heb je geschreven. We kunnen je zeggen dat een 'Pla piauw whan' (visgerecht) niet pittig is. De veel verkochte 'Massaman kai (kipgerecht) is ook niet pittig. De 'Pad Thai' is heel licht pittig zoals je benoemde., die verkopen we het meeste van allemaal.., en om eerlijk te zijn willen we die ook liever niet helemaal zonder een tintje pittigheid doen. Het maakt het gerecht juist zo leuk. Hoe dan ook: voor een volgende keer anders gewoon even bellen voor advies, gaan we opnieuw ons best voor je doen.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:We gaan voor een 5 ster de volgende keer Tarik!

, 10-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en snel bezorgd.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:En zo willen we het!

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima verzorgd en het heeft goed gesmaakt,voor herhaling vatbaar.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Helemaal fijn Aad. We staan klaar, 7 dagen per week. Altijd vers bereid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De groene kerrie met garnalen (khiaow whan koeng) was niet te eten. De smaak was alsof er bij de kokosmelk bedorven room was gedaan. Bovendien leek het meer soep. We hebben het moeten weggooien, alle 3 werden we er misselijk van. De paneng tao hu was niet erg lekker, saai en met een vieze nasmaak. Ook dit was meer een soort soep. De kai pad khing was wel redelijk lekker. Een soort pittige Chinese maaltijd. De porties zijn vrij klein, zeker in verhouding tot de prijs. Ik heb vaker Thais gegeten, maar deze maaltijd was niet voor herhaling vatbaar.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Thaise curry's horen over het algemeen dun te zijn. We doen er geen verdikkingsmiddelen, room of melk in. Heel jammer dat het geen match is geworden, gelukkig is er meer keuze in (Thaise) restaurants.

, 04-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas een sterretje minder, niet dat het niet lekker was maar Neua pad kapraow is langzaam steeds een beetje pittiger geworden. Zoals hij dit keer was is het nog zeer smaakvol maar het zou dus kunnen dat het ons te pittig gaat worden als er nog meer pepertjes in gedaan gaan worden. De bezorging was wederom vroeger dan vermeld dus zeker 5 sterren waard.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt voor de moeite om zo'n uitgebreide recensie te schrijven. Daar kunnen we iets mee! Het is duidelijk, we moeten een beetje met de rem op de pittigheid., gaat niet eenvoudig zijn met Thaise koks maar we gaan er extra alert op zijn!

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en snel bezorgd!

, 31-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit was de derde keer dat we besteld hebben en nog steeds echt geweldig. Vers vers vers. Ook keurig op tijd. De ijsjes zijn zeker de moeite waard om te proberen.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Wij gaan voor een 4de keer misschien een kleine tip probeer eens de kai med henmapaan die valt ook erg goed in de smaak:)

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten snel bezorgd en het was goed warm en heerlijk.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt voor de recensie en de sterren Wil :)

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijke, wel kleine porties

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Gonesh, wij zijn zeer blij dat je het eten lekker vond. Als je de portie wat aan de kleine kant vond, raden we je aan om curry-gerechten te bestellen. Deze bevatten een volle bak met saus die iets meer vult dan een standaard wok gerecht. Tot je volgende bestelling!

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go::)

, 22-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Thanks!

, 20-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom 2 dagen subliem voedsel naar binnen mogen werken.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Herman, bedankt voor de sterren en je review. De koks zijn er erg blij mee :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer lekker zoals altijd.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt Peter, wij zijn blij dat je weer tevreden bent.

, 15-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik woon wat verder weg en het was druk op de weg. Eten werd redelijk op de aangegeven tijd geleverd maar was lauw. Ik heb daar wel begrip voor

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Claudia, we zijn blij met jouw begrip. Punt is; wij proberen er altijd zorg voor te dragen dat het eten zo heet mogelijk van ons naar jou gaat, die hoge temperatuur hebben wij onderweg namelijk nodig zodat onze verse groenten nog kunnen doorgaren. Het kan dus zijn dat jouw order wat laat en minder heet is als je ver weg woont, maar je krijgt echt een vers bereide maaltijd gemaakt door een Thaise kok.

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!! Thanks Jaisy 👌🏽

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt voor de sterren!

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het is niet zo maar eten, het is een ervaring.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:En een recensie als deze is voor ons ook een leuke beleving

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had de vegetarische rode curry. De bloemkool is erg overheesend in dit gerecht. Ook (of hierdoor) vond ik dit gerecht niet erg smaakvol, niet typisch Thais. Verder nog als tip, meer mogelijkheden om de maaltijden vegetarisch te verkrijgen. Mis ook wel keuze in de salades, bijvoorbeeld Som Tam.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:tips zijn altijd welkom, we hebben het gelezen nu kijken wat we ermee gaan doen

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel vriendelijk personeel en lekkere gerechten. Weer wat nieuws geprobeerd maar de rode curry blijft favoriet

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:de rode curry is èèn van onze topseller bij onze vrouwelijke klanten :)

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:!

, 28-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eindelijk Thais in Pernis! Lekker! Op tijd! Warm! Aanrader!!!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Ons doel bereikt!

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat kan ik er nog over zeggen? We hebben nu 1 ander gerecht bestel dan de voorgaande keren en ook deze smaakt naar meer. Wij zijn echt vaste klanten geworden. LEKKER, LEKKER, LEKKER, OVERHEERLIJK

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:leuk om te lezen dat ook je ook andere gerechten heerlijk vindt, We zijn blij met je als vaste klant!

, 20-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een aanrader! Heerlijk eten en werd precies op tijd bezorgd door een aardige jongeman.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:We selecteren de koks en bezorgers er op! ze moeten lekker kunnen koken, op tijd kunnen bezorgen en allemaal bij elkaar ook nog een keer leuk in omgang zijn. Het is gelukt :^)

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten. Snelle bezorging, heerlijke groene curry en pittig is echt pittig.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Dit soort reviews maakt koken en bezorgen iedere keer weer de moeite waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Net geen 5 ster? ... We willen een herkansing! Probeer onze Keng Deng, de Kai Med.., vind je eend lekker? We hebben een heerlijk eendgerecht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op de afgesproken tijd bezorgd en goed eten

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:goed eten maar net geen 5 ster het kon dus beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tweede keer besteld, net zo lekker als de vorige keer en dit maal ook een zeer vlotte bezorging, binnen het uur en dat rond het spits uur van 19h00.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hallo Hajee, je hebt een punt; rond 19:00 u. alles binnen het uur leveren lukt niet altijd bij iedereen. Het enige waar we mee kunnen compenseren is zo lekker mogelijk koken. Dat lukt gelukkig goed. Bedankt voor je recensie.

, 16-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:TOP! :-)

, 08-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom alles gekregen wat we besteld hadden en zelfs eerder dan werd vermeld. Super! Smaaktechnisch zijn we ook geweldig in onze nopjes. HEERLIJK, HEERLIJK, HEERLIJK.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Driemaal HEERLIJK..., wij zijn blij met je recensie het geeft ons altijd een extra motivatie elke dag dat we de keuken opstarten.

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Bedankt Hans :)

, 02-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zowel de rode als de groene curry waren heerlijk!! Bezorging wat verlaat maar we werden wel netjes even gebeld. Bedankt! Mooie manier om onze eerste trouwdag te vieren :-)

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:hierbij gefeliciteerd..., sorry voor de late levering we doen ons best om het logistieke gedeelte zo snel en soepel mogelijk te laten lopen. we doen ons best om dit te voorkomen

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde bijna twee uur. Maar het is wel goed gemaakt.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hallo Hajee, ja.., dat is wel een beetje lang. Hoe komt dat? Simpel; we hebben veel orders gekregen, meer dan dat we aan bezorgers en voertuigen hebben of hadden ingepland. We zijn blij dat steeds meer mensen ons weten te waarderen en ons weten te vinden, maar bij drukte wordt het logistiek wel iets moeilijker. We gaan ons best doen dit te voorkomen.

, 26-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de tweede keer besteld. Sate, biefstuk met kouseband en een salade. Net als de vorige keer erg lekker. Deze keer is het zelfs bezorgt in Hoogvliet en nog super snel ook. Wij zijn dik tevreden.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:En de moeite genomen om er een recensie over te schrijven. Bedankt en uiteraard snel tot ziens.

, 18-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer goed en heerlijk

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:We gaan hem vasthouden op dit niveau.

, 15-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd bezorgd en goede kwaliteit.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Maar net geen 5-ster. Jammer. Waar zit er nog ruimte?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Over heerlijke biefstuk met groenten, licht pittig. De sate die we erbij hadden is ook van zeer goede kwaliteit. Hopelijk gaan ze binnenkort ook in Hoogvliet bezorgen. Scheelt weer een rit :-)

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Het rundvlees is biefstuk van de bovenbil, kogel en vast deel. We zijn er zelf wel trots op zulk mooi vlees te mogen gebruiken. Je wens is inmiddels uitgekomen; we bezorgen nu ook in Hoogvliet.

, 22-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Mooi. Bedankt!

, 26-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

HET ETEN WAS HEERLIJK. JAMMER DAT IK ER MEER DAN ÉEN UUR OP MOEST WACHTEN. VERDER GA ZO DOOR. TOP!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Isamonde, ja.., een uur wachten is lang, zeker als je trek hebt, maar het gaat bij ons (nog) niet zoveel sneller. De koks maken je maaltijd op afroep, dat kost tijd, we moeten het goed verpakken tegen lekkage en warmteverlies en we moeten soms even wachten op de bezorger tot die terug is van zijn rit. Maar dan heb je ook wat.

, 25-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gister voor het eerst besteld. Super thai food addicts en wij vonden het tot nu toe heerlijk!! Gister niet verder gekomen dan de loempiaatjes, kipsate en tom ka kai dus vanavond verder met de rode curry! Tot nu toe dus zéker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Jullie weten de lekkere dingen dan wel mooi over 2 dagen uit te smeren. Het kan prima hoor, een maaltijd bewaren, het is allemaal vers bereid. Bedankt voor de recensie.

, 25-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Tom kha kai was niet zoals je deze in Thailand krijgt.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Joey, klopt.., we maken hem hier. In Nederland :^)

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu 2 keer besteld, en het was twee keer super.. smaak was goed, lekkere porties, en altijd warm bezorgd! Top

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Nou, daar zijn we blij mee. Laten we voor een 3e keer gaan.

, 12-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd netjes op tijd en heerlijke Thaise gerechten. We bestellen ieder weekend!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Steven, bedankt voor je recensie en de sterren. Wij hopen snel je volgende bestelling te kunnen bereiden en bezorgen :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag voor het eetst besteld. Zal zeker niet de laatste keer zijn! Wat een heerlijke gerechten! Snel bezorgd en mooie porties! Bedankt!

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Eerste bestelling en meteen al 2x 5 sterren! Super bedankt! We zien je volgende bestelling(en) graag tegemoet :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was perfect en goed verzorgd. En op tijd bezorgd in Maasland

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Sonja, wat fijn dat het goed is bevallen :) Bedankt voor je positieve recensie

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top was weer heerlijk

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Kort maar krachtig, bedankt Christel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Gelukkig :)

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was top. Snelle bezorging (eerder dan vermeld). Warm en zichtbaar vers bereidt. Bezorger was aardig. Op de site is het goed aangegeven hoe pittig het is en of het gluten en degelijke is bevat. Kunnen heel veel andere van leren.

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hey Peter, wat een super recensie! We doen allemaal hard ons best op de punten die je genoemd hebt, dus het is geweldig om te lezen dat het gewaardeerd wordt. Vooral het lijstje met allergenen/gluten/pittigheid heeft ons veel tijd gekost, super fijn om te weten dat het helpt met het bestellen. We hopen nog veel bestellingen met zo een hoog tevredenheidsgehalte bij je te kunnen leveren!

, 19-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was op tijd heerlijk warm en de smaak was echt goed heerlijk

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Schriel, super bedankt voor je positieve recensie! Het voelt werkelijk echt heerlijk om hem lezen.

, 25-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hadden nog nooit thai gegeten .Was heel verassend en zeer zeker voor herhaling ..

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hoi Jacq, wat leuk dat je voor het eerst Thais eten hebt geprobeerd! We zijn erg blij dat het je goed is bevallen. Gelukkig hebben wij een menukaart voor je met een groot aanbod van verschillende curry en wok gerechten die je nog zou kunnen proberen. Zo vallen de Massaman Kai en Pad Thai erg in de smaak hier in Nederland. De groene curry's en rode curry's bevatten wat exotischere groenten, maar zijn zeker het proberen waard! Tot je volgende bestelling! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag voor het eerst op deze lokatie opgehaald. Het zou nog idealer zijn als ze een derde vestiging zouden openen in Spijkenisse. Eten was lekker

Reactie van Thai Kitchen 2 Go:Hallo Hans, ten eerste bedankt voor je leuke recensie! We zijn allemaal blij dat je het lekker vond. Momenteel zijn we nog druk bezig met het opzetten van de zaak in Vlaardingen, maar we zullen misschien later wel nadenken over een derde vestiging in Spijkenisse :)